Personlig trener PT

Finn din personlige trener

En personlig trener er din trener som tilrettelegger treningen, coacher, motiverer og sørger for at du trener riktig. Han/hun vil hjelpe deg å sette målsetninger for treningen din og aller viktigst:

Hjelpe deg i å nå dine treningsmål!

Tenk på hvor avhengige de fleste idrettsutøvere er av sin trener/coach. Din personlige trener henter frem det ytterste i deg og motiverer deg til å gi ditt maksimale på hver trening enten målet er å gå ned i vekt, øke prestasjonene dine eller lære riktig teknikk. Du kan velge mellom ulike løsninger for personlig trening. Vi tilbyr personlig trening Xpress som er 30 minutters økter, personlig trening Ordinær som er 55 minutters økter og Personlig Trening Duo timer som er for 2 personer. For at din personlige trener skal kunne levere kvalitet anbefaler vi minimum 5 timer for å få utbytte. Du bestemmer selvfølgelig hvor omfattende pakke du vil investere i, men en langvarig og tett oppfølgning gir de beste resultatene. Vi har aldri hørt om noen som angrer på en treningsøkt – så nøl ikke, start den gode fremtidsrettede treningen i dag!

Våre personlige trenere

Thomas Robberstad

Thomas er tidligere utøver på landslagsnivå. Han er fremdeles aktiv utøver på nasjonalt nivå.

Thomas har 5 års utdannelse fra Norges Idrettshøyskole. Han har vært ansatt i Norges Skiforbund som landslagstrener for alpin landslaget og landslagssjef for landslaget i telemarkskjøring. Thomas har i flere år holdt kurs for marinejegere og drevet med utdannelse av instruktører og trenere i diverse skidisipliner.

Ta kontakt med resepsjonen hos Raft på mail eller telefon, eller Thomas direkte for å booke time: thomas@rafttrening.no

Guro Fuhr Gundersen

Guro er et kjent ansikt på Raft både i styrkesalen og i gruppetreningssalen.

Hun er utdannet treningsveileder fra NiH og er utdannet StyrkeCoach fra Eirik Sandvik/Silje Mariela. (Eirik Sandvik er en av Norges beste styrketrenere og har som grunntanke «Riktig teknikk i styrketrening betyr å bevege kroppen slik den er ment å bevege seg. Så det å lære riktig teknikk vil derfor være skadeforebyggende og du unngår smerter og øker i styrken». Silje Mariela er kjent for sine styrkeprogrammer- fat attack, muscle up, kick start osv – i tillegg til å være en meget dyktig styrkeCoach er hun veldig flink i kosthold og fettforbrenning). Guros hovedstyrke er teknikk, skadeforebyggende trening og baseløft. De siste 10 årene har hun også kjørt gruppetimer som spinning, HiiT, aerobic, styrke osv og hun er fortsatt på timeplanen flere dager i uken. Hun har både PT-timer og helgekurs.

Ta kontakt med resepsjonen hos Raft på mail eller telefon, eller Guro direkte for å booke time: gurofuhr@yahoo.no

Ta kontakt med resepsjonen

Ta kontakt med oss på 975 54 764 eller trening@rafttrening.no for mer informasjon, eller ta kontakt direkte med våre personlig trenere.
Ønsker du oppfølging av en fysioterapeut tar du kontakt med Raft klinikken på medisinsk@raft-klinikken.no.