Raft Trening
mantironstorfrelørsøn
6:30
8:30
9:00
9:20
9:35
10:00
10:10
10:30
16:30
17:00
17:30
18:00
18:10
19:00
19:10
19:15

man

  • Seniorspinn med Anne i Spinning sal 9:00 til 9:30
  • Senior styrke med Anne i Sal 1 9:35 til 10:00
  • SpinnGruppetime på sykkel. Flott måte å trene kondisjon. Timen er på 45 eller 60 minutter. med Guro i Spinning sal 10:00 til 10:45
  • Raft Mayhem 1 KURS med Jon Vegard i Styrkesalen 16:30 til 17:30
  • Body PumpStyrketrening etter musikk med vektstang og løse vekter. Du kan regulere belastningen etter behov. Du får bra fordeling av styrketreningen for de ulike muskelgruppene. Timen er etter fast koreografi. Program og musikk blir endret hver 3.måned. Veldig populær time som passer for alle. med Kari i Sal 1 17:00 til 18:00
  • Chakra Yoga med Sara i Sal 2 17:30 til 18:45
  • SpinnGruppetime på sykkel. Flott måte å trene kondisjon. Timen er på 45 eller 60 minutter. med Marianne i Spinning sal 18:00 til 18:45
  • Raft Runners med Morten i Ute 18:00 til 19:00
  • Body AttackKondisjonstrening etter musikk. Timen inneholder tradisjonell aerobic og nyere former for trening med spensthopp og styrke med egen kroppsvekt. Timen er etter fast koreografi. Program og musikk blir endret hver 3.måned. Drivende time som passer for alle som liker fart og tydelige øvelser uten "dill dall". med Torhill i Sal 1 18:10 til 19:10
  • Pilates med Lill i Sal 2 19:00 til 20:00
  • 360 BW med Grethe i Sal 1 19:15 til 20:15

tir

ons

  • Pilates med Ingrid i Sal 1 8:30 til 9:15
  • Raft step 30Kondisjonstrening på step med enkel koreografi. Veldig god trening! med Kari i Sal 1 9:20 til 9:50
  • Body Pump 30 med Kari i Sal 1 10:00 til 10:30
  • Senior 60+Senior 60 +: En time for deg over 60. Kombinasjon av kondisjon og funksjonell styrketrening. Velkommen til en god treningsøkt og sosialt samvær. med Lill i Sal 1 10:30 til 11:30
  • Power 60Er basert på enkle styrkeøvelser satt sammen to og to. Vi kjører 10 repetisjoner pr øvelse og 3 runder. Dette gjør det enklere å følge og lettere å justere motstanden (ikke regulert av takten til musikken). Vi bruker stang, frivekter og kroppsvekt. med Guro i Sal 1 17:00 til 18:00
  • Raft EnergyEnergisk time hvor kondisjon og styrke kombineres. Oppvarming med enkle trinn på step og deretter styrke- og kondisjonsøvelser til fengende musikk. Her bruker du hele kropppen og man kjenner pulsen gjennom hele timen. med Grethe i Sal 1 18:10 til 19:10
  • Bootcamp (aug-okt)Tren som toppidrettsutøvere gjør. Timen baseres på et utvalg av øvelser fra ulike typer Olympiske idrettsgrener (sommeridrett) og tar for seg hele kroppen. Vi jobber primært med egen kroppsvekt. Raft sport Olympic er designet for deg som liker å utfordre deg selv. Tidligere OL deltaker i 3 steg Ganna leder timen "for those who have a true Olympic inside". med Målfrid/Anne i Ute 19:00 til 20:00
  • Zumba Fitness/Basic trinn med Marit/Marianne i Sal 1 19:15 til 20:15

tor

fre

lør

  • Raft EnergyEnergisk time hvor kondisjon og styrke kombineres. Oppvarming med enkle trinn på step og deretter styrke- og kondisjonsøvelser til fengende musikk. Her bruker du hele kropppen og man kjenner pulsen gjennom hele timen. med Rullering i Sal 1 10:00 til 11:00

søn

  • Body PumpStyrketrening etter musikk med vektstang og løse vekter. Du kan regulere belastningen etter behov. Du får bra fordeling av styrketreningen for de ulike muskelgruppene. Timen er etter fast koreografi. Program og musikk blir endret hver 3.måned. Veldig populær time som passer for alle. med Marianne i Sal 1 17:00 til 18:00