Raft Trening
mantironstorfrelørsøn
6:30
8:30
9:00
9:30
9:35
9:50
10:00
10:05
10:30
10:45
17:00
18:00
18:10
19:00
19:10
19:15
20:15

man

  • Seniorspinn med Guro i Spinning sal 9:00 til 9:30
  • Senior styrke med Guro i Sal 1 9:35 til 10:00
  • SpinnGruppetime på sykkel. Flott måte å trene kondisjon. Timen er på 45 eller 60 minutter. med Guro i Spinning sal 10:00 til 10:45
  • Body PumpStyrketrening etter musikk med vektstang og løse vekter. Du kan regulere belastningen etter behov. Du får bra fordeling av styrketreningen for de ulike muskelgruppene. Timen er etter fast koreografi. Program og musikk blir endret hver 3.måned. Veldig populær time som passer for alle. med Kari i Sal 1 17:00 til 18:00
  • Chakra Yoga med Sara i Sal 2 17:00 til 18:15
  • SpinnGruppetime på sykkel. Flott måte å trene kondisjon. Timen er på 45 eller 60 minutter. med Marianne i Spinning sal 18:00 til 19:00
  • Body AttackKondisjonstrening etter musikk. Timen inneholder tradisjonell aerobic og nyere former for trening med spensthopp og styrke med egen kroppsvekt. Timen er etter fast koreografi. Program og musikk blir endret hver 3.måned. Drivende time som passer for alle som liker fart og tydelige øvelser uten "dill dall". med Monika i Sal 1 18:10 til 19:10
  • Balanse/pilates med Lill i Sal 2 19:00 til 20:00
  • 360 BW med Grethe i Sal 1 19:15 til 20:15

tir

  • Early Bird SpinnSpinn: Effektiv kondisjonstrening, med individuell tilpasning av motstand og tempo. Krever ingen forkunnskap eller koordinasjon. Vi tilbyr Spinn 30, Spinn 45, Spinn 60 Kom også gjerne opp etter timen for en kopp kaffe og frokost! med Eugenio i Spinning sal 6:30 til 7:15
  • Ryggtime med Nina kiropraktor i Sal 2 17:00 til 17:45
  • TabataTøff intervalltrening med kombinasjon av kondisjon og styrke. Vi bruker egen kroppsvekt i tillegg til f.eks. vekter, step, m.m. Tabata intervall er 20 sekunder trenings med høy intensitet  og 10 sekunder pause, repetert 8 ganger, i total 4 minutter, før man bytter til ny øvelse. Tabata har holdt seg i popularitet lenge, både på Raft og "fitness" verden for øvrig. med Alfhild i Sal 1 18:00 til 19:00
  • Raft Runners med Morten i Ute 18:00 til 19:00
  • SpinnGruppetime på sykkel. Flott måte å trene kondisjon. Timen er på 45 eller 60 minutter. med Guro H - fysio i Spinning sal 19:10 til 19:55

ons

tor

  • Early Bird SpinnSpinn: Effektiv kondisjonstrening, med individuell tilpasning av motstand og tempo. Krever ingen forkunnskap eller koordinasjon. Vi tilbyr Spinn 30, Spinn 45, Spinn 60 Kom også gjerne opp etter timen for en kopp kaffe og frokost! med Eugenio i Spinning sal 6:30 til 7:15
  • Yogalates med Vanessa i Sal 1 9:00 til 10:00
  • PT-time med Guro i Styrkesalen 9:00 til 9:45
  • SpinnGruppetime på sykkel. Flott måte å trene kondisjon. Timen er på 45 eller 60 minutter. med Guro i Spinning sal 9:50 til 10:35
  • Senior sirkel med Lill i Styrkesalen 10:30 til 11:15
  • Body PumpStyrketrening etter musikk med vektstang og løse vekter. Du kan regulere belastningen etter behov. Du får bra fordeling av styrketreningen for de ulike muskelgruppene. Timen er etter fast koreografi. Program og musikk blir endret hver 3.måned. Veldig populær time som passer for alle. med Marianne i Sal 1 17:00 til 18:00
  • Spinn intervallSpinntime med tydelig intensitetstyring. I denne timen skal du gå opp og ned i puls. Det kan være lurt å bruke pulsklokke. med Grethe i Spinning sal 18:00 til 18:45
  • Bootcamp med Thomas i Ute 18:00 til 19:00
  • Power 60Er basert på enkle styrkeøvelser satt sammen to og to. Vi kjører 10 repetisjoner pr øvelse og 3 runder. Dette gjør det enklere å følge og lettere å justere motstanden (ikke regulert av takten til musikken). Vi bruker stang, frivekter og kroppsvekt. med Guro i Sal 1 18:10 til 19:10

fre

  • Bosu/Step med Lill i Sal 1 9:30 til 10:00
  • Styrke 30Styrke: Styrketrening med vektstenger/manualer.  Individuell tilpasning av vekt. Det jobbes med store muskelgrupper; primært ben, armer, mage og rygg. Har du ikke hatt en time i forkant, varmer du opp på egen hånd. med Lill i Sal 1 10:05 til 10:35
  • Bosu/styrke med Guro i Sal 1 17:00 til 18:00

lør

  • Raft EnergyEnergisk time hvor kondisjon og styrke kombineres. Oppvarming med enkle trinn på step og deretter styrke- og kondisjonsøvelser til fengende musikk. Her bruker du hele kropppen og man kjenner pulsen gjennom hele timen. med Rullering i Sal 1 10:00 til 11:00

søn

  • TabataTøff intervalltrening med kombinasjon av kondisjon og styrke. Vi bruker egen kroppsvekt i tillegg til f.eks. vekter, step, m.m. Tabata intervall er 20 sekunder trenings med høy intensitet  og 10 sekunder pause, repetert 8 ganger, i total 4 minutter, før man bytter til ny øvelse. Tabata har holdt seg i popularitet lenge, både på Raft og "fitness" verden for øvrig. med Rullering i Sal 1 18:00 til 19:00